Verzending en bezorging
Geen verzendkosten!
Bestellingen van onze producten verzenden we gratis.
Hoe wordt mijn pakket verstuurd?
Voor verzending binnen Nederland zijn er twee opties.
-
Brievenbuspost via PostNL
Voor bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 17.00 uur maken we gebruik van de brievenbuspost van PostNL. Dit betekent dat het pakket door de meeste brievenbussen past en dat je niet thuis hoeft te zijn om de producten van Herbal Wellness in ontvangst te nemen. Na de bestelling ontvang je natuurlijk per mail een Track & Trace code zodat je het pakket kan blijven volgen. Bij verzending van meerdere verpakkingen tegelijkertijd wordt de bestelling als pakketpost via DHL verzonden. Het pakket past dan niet door de brievenbus.
-
Pakketpost via DHL
Voor bestellingen geplaatst op werkdagen tussen 17.00 - 22.00 uur en in het weekend maken we gebruik van de pakketpost van DHL.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als je op werkdagen voor 22.:00 uur bestelt in onze webshop, dan heb je de producten de volgende dag al in huis. Zodra het pakket verzonden is, ontvang je een Track & Trace code per e-mail. Bestellingen in het weekend worden op maandag via DHL bezorgd. Op zondag worden er geen pakketjes bezorgd.
Wanneer ontvang ik mijn producten via de herhaalservice?
De leverdatum van een herhaalservice-bestelling vind je terug bij “Mijn Herbal Wellness”. Daar kan je zien wanneer je de volgende zending ontvangt. Wil je de leverdatum wijzigen? Ook dat kan in “Mijn Herbal Wellness”. Zeven dagen voor de nieuwe leverdatum sturen we een e-mail waarin we de verzending van de herhaalbestelling aankondigen. Tot een dag voor de nieuwe leverdatum kan je de bestelling nog annuleren of de leveringsdatum wijzigen. Zodra het pakket verzonden is, ontvang je een Track & Trace code per e-mail.
De Track & Trace geeft aan dat het pakket bezorgd is, maar ik heb niks ontvangen.
Dat is enorm vervelend, maar komt helaas af en toe voor. Het belangrijkste is om te controleren of het opgegeven adres in de orderbevestiging correct is. Als het opgegeven adres klopt, dan adviseert PostNL ons om de volgende bezorgdag nog even af te wachten. De status van je pakket wordt soms onterecht al als 'bezorgd' genoteerd.
Heb je aan het einde van de eerstvolgende bezorgdag nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact met ons op. We zoeken dan samen naar een passende oplossing.