Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Wij hechten veel waarde aan jouw tevredenheid en daarom zullen wij er ook alles aan doen om ervoor te zorgen dat onze klanten blij zijn met de producten van Herbal Wellness. Toch kan het voorkomen dat er onverhoopt iets misgaat en ook dan staan we voor je klaar.

De makkelijkste en snelste manier om een klacht in te dienen over ons product of onze dienstverlening kan via een e-mail naar de klantenservice. Ook is het mogelijk om een brief te sturen. Je ontvangt altijd binnen 14 dagen een inhoudelijk antwoord van ons.

E-mail: info@herbalwellness.nl

Postadres:

Herbal Wellness Klantenservice
Lageweg 28
2222 AG  Katwijk

Geschillencommissie

Natuurlijk proberen wij, samen met jou, de juiste oplossing te vinden. Lukt dat niet, dan kan de klacht worden voorgelegd aan de geschillencommissie. Ook is het mogelijk om de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Hier lees je meer over in de algemene voorwaarden.